Stiil ja kujundus on veebileht, mis pakub stiliseerimis- ja kujundamisalast inspiratsiooni, õppematerjale ja koolitusi loomingulistele inimestele.

Võta appi minu poolt ette valmistatud abivahendid – mis on kõik veebis kiirelt kättesaadavad.

Tööta oma veebilehe stiilseks loomise nimel, kujunda oma brändile kaunis visuaalne identiteet ning loo omale harmooniline portfoolio ja toodete esitlus.

56090320 victoria@stiiljakujundus.ee

Värvidel on võime panna meid mingil kindlal moel tundma. Õnnelik, energiline, õitsev ja loominguline; rahulik, tasakaalus ja kontrollis; kirglik, põlev ja enesekindel; edukas, otsusekindel ja tähelepanelik. Siin postituses vaatame lähemalt värvide psühholoogia osa ettevõtluses.Värvidel on võime tuua esile alateadlikke tundeid. Sel ajal kui värv võib

Domeeni registreerimine ehk oma uuele veebilehele url aadressi ostmine on üsna lihtne ja kiire tegevus. Kuidas osta ja registreerida domeen?Ma salvestasin terve protsessi selle kohta, et kuidas teha veebilehte, et sul oleks mugav see läbi vaadata ja kasvõi samm-sammult järgi teha.Valisin ostukohaks zone.ee, kuna olen

Kuidas kujundada kodulehte?Mul on paanis siinsele veebilehele suur uuenduskuur teha, et leht muutuks kiiremaks ja oleks otstarbekam. Mitte kohe, vaid parajal hetkel, kui on ööpäev läbi aega.Otsustasin kogu protsessi salvestada, et olla toeks sulle, kes sa pole varem WordPressis kodulehte, blogi cõi e-poodi üles pannud

Abivahendid veebitööks ja turunduseks - terve veeb on täis kõikvõimalikku platvorme ja tööriistu, mis meie igapäevast veebitööd lihtsustavad. Kuid mida ikkagi vaja on ja mida mitte? Kuidas valida sobivaimaid allikaid kujundustööks ning kus seda kujundustööd läbi viia? Kust saada inspiratsiooni?Siit nimekirjast leiad platvormid, mida

Brändingu plaan ehk kuidas oma brändi visuaalne ja olemuslik identiteet planeerida.Kui sa aga alustad oma brändi kujundamisega täiesti nullist, siis saad abi, hoolega läbi töötades alljärgnevad punktid: Ettevõtte nimi Lisa oma firma nimi ning kui on, siis ka ettevõtte hüüdlause oma dokumendi algusesse. Lisa siia ka oma

Kaardista oma sihtgrupp ja ideaalklient selleks, et viia läbi brändikujundus ja tootearendus võimalikult efektiivselt ja tulemusrikkalt. Siinses peatükis räägime lähemalt järgmistel, igasuguse stiliseerimise ja kujundamise töö jaoks väga olulistel teemadel:Mis on sihtgrupp? Kes on ideaalklient? Miks pead tundma mõlemaid?Oma ettevõtet luues ja brändi üles

Visuaalide mõju turunduses Miks näeb Armani esinduspood juba kaugelt luksuslik ja kallis välja? Mida pead tegema selleks, et sina oma tootega sama mulje saaksid luua? [caption id="attachment_9260" align="aligncenter" width="300"] Emporio-Armani-pood-brändi-kujundus[/caption] Miks näeme kohe, et H&M ja IKEA on soodsad poed, puhtalt logosid nähes? Kuidas saad sina sama efekti

10 erinevat blogimise vormi Mul on kokku pandud kogumik "101 nõuannet blogijale"  ning töö käigus koostasin väikese nimekirja erinevatest populaarsematest blogitüüpidest, kuid siinne nimekiri ei ole kindlasti lõplik. Jahiblogi, beebiblogi, kalablogi, kodublogi, interjööriblogi, koerablogi, mütsiblogi - blogi millest iganes!Lisasin juurde lühikese kirjelduse ning põhilised eeldused, mis

Kuidas koostada harmoonilist värvipaletti? Üks otseteedest harmoonilise värvipaleti juurde on olemasolevast (harmoonilisest) pildist värvitoonide välja noppimine.Näiteks, nagu seda teeb Design Seeds:[caption id="attachment_8470" align="alignnone" width="564"] Kuidas koostada harmoonilist värvipaletti: Design Seeds[/caption]Piltidest värvide väljakorjamise võimalusi on suurel hulgal, alates arvutipõhisest Photoshopist ja lõpetades veebipõhise Colorzillaga (millest on allpool

SEO alused: veebilehe optimeerimine 1. Kuidas otsingumootorid töötavad2. Märksõnade valik ja strateegiad3. Sinu veebilehe SEO optimeerimine. Tehniliste oskusteta inimesena ning natuke koodidega tegemist, mille saad oma veebilehele suunata – teades ka ise, mida ta tegema peab.4. Lingid ja linkide ehitus. Milline on efektiivne linkimine ja lingi

SEO alused I: otsingumootorid ja märksõnad 1. Kuidas otsingumootorid töötavad2. Märksõnade valik ja strateegiad3. Sinu veebilehe SEO optimeerimine. Tehniliste oskusteta inimesena ning natuke koodidega tegemist, mille saad oma veebilehele suunata – teades ka ise, mida ta tegema peab.4. Lingid ja linkide ehitus. Milline on efektiivne linkimine

Veebilehe loomine - blogi: 2. osa räägib järgmisest:Veebilehe kujundused ehk "teemad" Hoia trendidel silma peal Kontrollnimekiri enne veebilehe avaldamistVeebilehe kujundused ehk "teemad" Sa saad ise otsustada, millise välimusega sinu tulevane veebileht olema peab ning kuna ma oletan, et sa veebilehte nullist ise üles ehitada ei

Veebilehe loomine - blogi: 1. osa - annan sulle samm-sammult ülevaate selle kohta, kuidas sa saad oma veebilehe ülespanekut ja kujundust planeerida. Sa oled otsustanud, et tahad luua omale kohalolu internetis. Nüüd seisad suure küsimuse ees: kust alustada?Kas sa peaksid pidama blogi?Või teed lihtsalt kodulehe?Või

Visuaalid müüvad, kuna need tõmbavad tähelepanu pilku püüdes ning pildid ja veelgi enam pildid tekstiga selgitavad vaatajale kiirelt, mida parasjagu pakutakse.Siit leiad häid veebilehti, platvorme ja programme, mis on abiks bännerite ja muu reklaammaterjalide loomisel nii veebis kui trükituna kasutamiseks: Aaretelaegas loomerahvale: Creative Market pakub sulle absoluutselt

11 tasuta fotopanka internetis Enne pildipangast allalaaditud fotode kasutamist loe lähemalt piltide allika ja selle eelduste kohta. Mõnedel puhkudel või pilte kasutada vaid privaatsete projektide puhul, mõned veebilehed aga annavad litsentsi pilte ka ettevõtluse eesmärkidel kasutada.Pea kõigil fotodel siinsetel platvormidel on Creative Commons Zero (CC0) litsents,