Stiil ja kujundus on veebileht, mis pakub stiliseerimis- ja kujundamisalast inspiratsiooni, õppematerjale ja koolitusi loomingulistele inimestele.

Võta appi minu poolt ette valmistatud abivahendid – mis on kõik veebis kiirelt kättesaadavad.

Tööta oma veebilehe stiilseks loomise nimel, kujunda oma brändile kaunis visuaalne identiteet ning loo omale harmooniline portfoolio ja toodete esitlus.

56090320 victoria@stiiljakujundus.ee

Värvidel on võime panna meid mingil kindlal moel tundma. Õnnelik, energiline, õitsev ja loominguline; rahulik, tasakaalus ja kontrollis; kirglik, põlev ja enesekindel; edukas, otsusekindel ja tähelepanelik. Siin postituses vaatame lähemalt värvide psühholoogia osa ettevõtluses.Värvidel on võime tuua esile alateadlikke tundeid. Sel ajal kui värv võib

Creative Market on su parimaks allikaks, kui vajad soodsaid digitooteid oma turundustööks, loometööks, hobiks.Kuidas ise logo teha? Kust saada uut blogikujundust? Vajad sa oma töös erinevaid fonte, fotosid, illustratsioone, shabloone

Domeeni registreerimine ehk oma uuele veebilehele url aadressi ostmine on üsna lihtne ja kiire tegevus. Kuidas osta ja registreerida domeen?Ma salvestasin terve protsessi selle kohta, et kuidas teha veebilehte, et sul oleks mugav see läbi vaadata ja kasvõi samm-sammult järgi teha.Valisin ostukohaks zone.ee, kuna olen

Kuidas kujundada kodulehte?Mul on paanis siinsele veebilehele suur uuenduskuur teha, et leht muutuks kiiremaks ja oleks otstarbekam. Mitte kohe, vaid parajal hetkel, kui on ööpäev läbi aega.Otsustasin kogu protsessi salvestada, et olla toeks sulle, kes sa pole varem WordPressis kodulehte, blogi cõi e-poodi üles pannud

Abivahendid veebitööks ja turunduseks - terve veeb on täis kõikvõimalikku platvorme ja tööriistu, mis meie igapäevast veebitööd lihtsustavad. Kuid mida ikkagi vaja on ja mida mitte? Kuidas valida sobivaimaid allikaid kujundustööks ning kus seda kujundustööd läbi viia? Kust saada inspiratsiooni?Siit nimekirjast leiad platvormid, mida

Brändingu plaan ehk kuidas oma brändi visuaalne ja olemuslik identiteet planeerida.Kui sa aga alustad oma brändi kujundamisega täiesti nullist, siis saad abi, hoolega läbi töötades alljärgnevad punktid: Ettevõtte nimi Lisa oma firma nimi ning kui on, siis ka ettevõtte hüüdlause oma dokumendi algusesse. Lisa siia ka oma

Kaardista oma sihtgrupp ja ideaalklient selleks, et viia läbi brändikujundus ja tootearendus võimalikult efektiivselt ja tulemusrikkalt. Siinses peatükis räägime lähemalt järgmistel, igasuguse stiliseerimise ja kujundamise töö jaoks väga olulistel teemadel:Mis on sihtgrupp? Kes on ideaalklient? Miks pead tundma mõlemaid?Oma ettevõtet luues ja brändi üles

Visuaalide mõju turunduses Miks näeb Armani esinduspood juba kaugelt luksuslik ja kallis välja? Mida pead tegema selleks, et sina oma tootega sama mulje saaksid luua? [caption id="attachment_9260" align="aligncenter" width="300"] Emporio-Armani-pood-brändi-kujundus[/caption] Miks näeme kohe, et H&M ja IKEA on soodsad poed, puhtalt logosid nähes? Kuidas saad sina sama efekti

10 erinevat blogimise vormi Mul on kokku pandud kogumik "101 nõuannet blogijale"  ning töö käigus koostasin väikese nimekirja erinevatest populaarsematest blogitüüpidest, kuid siinne nimekiri ei ole kindlasti lõplik. Jahiblogi, beebiblogi, kalablogi, kodublogi, interjööriblogi, koerablogi, mütsiblogi - blogi millest iganes!Lisasin juurde lühikese kirjelduse ning põhilised eeldused, mis